fredag 18 mars 2011
God förmiddag!
Vaknade före kl6 i morse av att det skrek i kroppen. Tog mig långsamt upp, tog 2 Alvedon och hoppade in i duschen för att få lite värme på det onda stället. Jäser en stund där inne och 40min senare krälar jag ut och undrar varför det aldrig blir bättre.
Fixar lite och slänger iväg ungarna till skolan. Annars brukar jag gå med dom, men den senaste tiden klarar jag inte av det. Min dotter får helt enkelt ta sin lillebror till skolan. Det är verkligen inte roligt att lägga det ansvaret på henne. Men det finns inte några andra alternativ.
Ringde vårdcentralen och fick veta att man inte prioriterar smärtpatienter. Jag fick en tid om 12 dagar... Här går man och har så ont att man svimmar, men det betyder uppenbarligen inte så mycket för läkare idag. Men han var ju så snäll att skriva ut fler Alvedon till mig. För det är ju verkligen en effektiv tablett...

Vi ses...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.

NetworkedBlogs

Diverse