måndag 21 mars 2011
Visst blev min födelsedag som jag trodde...
Dagen gick fint, man gjorde det vanliga, åt lite godare och tårta på det. Öppnade några presenter och titta så fina...
Jag fick en söt liten "pin-up" plånbok av min söta son.

... och en superfin Uggleljuslykta av min dotter. Hon vet att jag är tokig i Ugglor (och Moloch ;-)....

Födelsedagsmiddagen är serverad med lite true blood ;-P


Men mot eftermiddagen så började värken bli värre och värre. Jag hade bara vanliga receptfria Alvedon och dom hjälper kanske mot vanlig värk, men definitivt inte mot min.
Senare på kvällen rasade jag ihop, igen... Jag hade så ont att jag skakade. Naturligtvis skulle man ju ringt ambulansen. Men det var sent och jag kände inte för att ligga på en rullsäng i ett väntrum hela natten. Akuten är ju inte så snabba och man får lite "nipprig" känsla när man blir undanstoppad i en korridor eller ett litet rum.

Jag sov 10 timmar i natt. Den värsta värken är borta, men jag är snurrig och det känns som världen vibrerar. Man skulle ju kunna tro det är fel på programmeringen i Matrix. Får hoppas man inte vaknar i ett rosalysande badkar med slangar kopplade till kroppen i en annan värld. Men det skulle ju förklara ett och annat :-D



Måste erkänna att jag faktiskt inte orkar skriva mer just nu. Får återkomma lite senare...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.

NetworkedBlogs

Diverse