tisdag 5 april 2011
Äntligen kan man börja se våren komma. Det känns som vi väntat i en evighet.
Under denna vecka då jag inte skrivit har jag faktiskt känt mig otroligt mycket bättre. Har bara haft början till så där superont, men jag har lyckats att aldrig rasa ihop eller blivit yr av smärtan.
Jag har också skrivit en självremiss till Gottfriesmottagningen i Göteborg. Har två bekanta som varit där och dom båda rekommenderade mig att kontakta Gottreis clinic (som dom heter på internet). Det finns ju bara ett sett att ta reda på om dom kan hjälpa mig och det är ju att själv se efter.
Jag frågade min läkare på Herkules vårdcentral, men han ville inte skriva någon remiss. Det var ju lätt och smidigt. Jag ringde Gottfriesmottagningen själv och dom skickade då ett papper man fyllde i och skickade tillbaka. Svårare en så var det inte.

Jag har även besökt Aktivera naprapati i Borås. Jag kände redan när jag lämnade lokalerna att han hjälpt mig otroligt mycket. Jag har besökt honom två gånger och ska dit en gång till och det år verkligen värt det.

Som det känns just nu, så går det åt rätt håll. Helt fantastiskt.

Har till och med städat och fixat här hemma och haft en bekant över på middag. Mycket trevligt att känna att man börjar leva lite igen. Den här zombiefasen har verkligen tärt på mig och jag riktigt längtar efter att få börja träna igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.

NetworkedBlogs

Diverse